HYDROSCANDS
KVALITETSPOLITIK

Vores kvalitetsarbejde skal udføres aktivt og løbende, fordi vi skal være konkurrencedygtige på kort og lang sigt. Kvalitet er et strategisk spørgsmål og skal berøre samtlige processer i selskabet. Hydroscand skal overholde gældende lovkrav, lokale regler og bekendtgørelser som minimumskrav.

Virksomheden

Hydroscand skal være den leverandør, som er den bedste til kvalitet i vores branche. Vores produkter til kunden skal:

  • Have den rette kvalitet
  • Leveres i den rette mængde
  • Leveres til rette tid

Kunden

Kunden er den vigtigste faktor i vores virksomhed, og kvalitet er et mål for vores præstationer ud fra en kundes synsvinkel.

  • Vi skal samarbejde med vores kunder for at opfylde deres behov og give dem den bedst tænkelige service.
  • Gennem kundeundersøgelser får vi et mål for vores kvalitet og kan derefter planlægge og gennemføre varige forbedringer.

Leverandører

  • Vi skal have et tæt samarbejde med vores leverandører og stille de samme krav til dem, præcist som vores kunder gør til os.
  • Vi skal arbejde for langvarige og gode relationer med vores leverandører.

Medarbejdere

  • 100 % rigtigt er en forudsætning, for at Hydroscands produktion skal holde den højeste kvalitet
  • Vi ser vores medarbejdere som den vigtigste ressource for at opnå det og arbejder for, at vores medarbejdere er deltagende og engagerede i kvalitetsarbejdet
  • Hvert år fastlægges nye kvalitetsmål med det formål at opnå løbende kvalitetsforbedringer.

Læs om Hydrocand koncernens kvalitets- og miljøarbejde på hydroscand.com

 

Skal du evaluere Hydroscand som leverandør?

Hvis du foretager en leverandørevaluering, skal du kontakte din sælger eller din nærmeste Hydroscand-butik.

© 2021 Hydroscand AS - Alle rettigheder forbeholdes